Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам

x
съобщение
Нямате нови писма.
Известия за коментари
Известия за коментари
Нямате нови известия.
Мнения в абонирани
Мнения в абонирани
Добави приятел
Приятели
Нямате нови покани за приятелство.
Дейност на приятели
Дейност на приятели
Вход през фейсбук

Как един малък фермер намери пазар за млякото

Том Мартин почерпи с прясно мляко стотици семейства, за да се убедят само колко е хубаво

Как един малък фермер намери пазар за млякото
Автор: Фермер.БГ
Снимка: pixabay.com
Една сутрин живеещите в повече от 300 къщи в графство Кеймбриджшър, Източна Англия, намерили на прага на домовете си красива бутилка, пълна до горе с прясно мляко и писмо: „Искам да Ви подаря литър мляко, защото се гордея с неговото качество“.
 
 
За творческия маркетингов ход на един местен фермер разказва fwi.co.uk. Причините за тази демонстрация на невиждана щедрост били няколко. Първата и най-важната била необходимостта човекът да докаже, че прясното краве мляко е много по-добро от брандираната стока от супермаркета.
 
При това самият стопанин нямал никакви съмнения в качествата на суровината, която доставял на по-голяма местна ферма. Втората причина била обяснена персонално на всеки получател на подаръка.
 
„Моят работодател, а именно така аз наричам млечната ферма, се оказа в ужасна ситуация. Не заради разточителност или небрежност от страна на собствениците. Наскоро изследвания показаха, че местното мляко е станало неконкурентоспособно на продуктите на голяма европейска компания. Това е пълен парадокс и собствениците на фермата за разстроени от него“, се казва в писмото на фермера.
 
 
Находчивият стопанин се казва Том Мартин. Пред медиите той разказа как бил толкова шокиран от информацията, че неговите съседи избират промишленото мляко, че изкарал няколко безсънни нощи в размисли как да ги убеди да подкрепят местната компания.
 
„Много мислих и реших, че съм избрал най-добрия ход“, казва Мартин. Още е рано да се оцени ефекта от неговия маркетингов ход, но отзвукът от всички посоки е добър. В профила на фермера във фейсбук валят одобрителни коментари и десетина вестници написаха за находчивата акция на млекаря.
 
„Аз съм изклучително радостен от доброжелателната реакция от страна на потенциалните клиенти и от обществеността. Това не е изтъкване на моята личност. Вече обещах, че ще почерпя дузина села и градчета с безплатно мляко. Това е твърде скъпоструваща акция, но си струва“, обобщи Мартин.
 
 
Интересното е, че неговият маркетингов похват получи неочаквано развитие. Много потребители го помолили да стане техен персонален доставчик на мляко непосредствено от кравата, а не преработено във фермата. При всяко положение интересът към млякото, предлагано от креативния стопанин, поне за известно време ще бъде голям и стабилен.
 

 

© 2018 Всички права запазени. Позоваването на Фермер.БГ е задължително!


Свързани новини
Приеха някои от предложенията за Наредба 3
 
Тежка година за лозарите
17.07.2018 | 3441 прочитания
Тежка година за лозарите
Сушата, а после дъждовете са предпоставка за притеснения, каза Албена Симеонова

Ще кандидатствате ли с проект по мярка 9 от ПРСР?

news