Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.

Приемам
x
съобщение
Нямате нови писма.
Известия за коментари
Известия за коментари
Нямате нови известия.
Мнения в абонирани
Мнения в абонирани
Добави приятел
Приятели
Нямате нови покани за приятелство.
Дейност на приятели
Дейност на приятели
Вход през фейсбук

Защо да изберем сервиз от официалния вносител

Официалните вносители не допускат ниско или променливо качество на след-продажбеното обслужване

Защо да изберем сервиз от официалния вносител
Автор: Фермер.БГ
снимка: © ИНТЕРАГРИ България

· Оторизираният сервиз на ИНТЕРАГРИ работи със специално подготвени сервизни екипи, актуален софтуер и без допълнителни такси за експресна доставка на резервни части

 
Земеделието е постоянна инвестиция на време и средства. За да я защитите, най-добре се доверете на сигурен сервиз. За никой не е тайна, че търговско-сервизната база на ИНТЕРАГРИ България е една от най-динамично развиващите се у нас. Официалният вносител на NEW HOLLAND за България инвестира в името на вашето спокойствие и целогодишната ефективна работа на вашите машини. Освен гарантираният от NEW HOLLAND висок стандарт на обслужването, с оторизирания сервиз на ИНТЕРАГРИ печелите още няколко важни предимства.
 
Комбайните на NEW HOLLAND ви пестят пари всеки сезон
 
Спокойствие за вашите машини
За ИНТЕРАГРИ България партньорските взаимоотношения не приключват, а едва започват с покупката на нова машина. Основната цел в е гарантирането на бързо и висококачествено следпродажбено обслужване. Затова фирмата не спира да инвестира в разширяване на своята търговско-сервизна мрежа, сертифицираната от NEW HOLLAND подготовката на сервизния екип, всички нужни специализирани инструменти и софтуер, и нови по-добри гаранционни условия.
 
 
Всеки знае, че само оригиналните резервни части и консумативи гарантират правилната и икономична работа на вашите машините. Затова ИНТЕРАГРИ не прави компромиси с качеството, а благодарение на директната си работа с NEW HOLLAND, ви осигурява най-добрите цени за предсезонна подготовка с оригинални резервни части и консумативи в оторизиран сервиз.
 
Изгодна предсезонна подготовка
Основна грижа за ИНТЕРАГРИ България е клиентите да могат да използват своите машини винаги, когато са им необходими. Затова в началото на годината, когато всеки добър стопанин планува, ИНТЕРАГРИ обявява своите предсезонни активности. Така спестявате пари, докато се грижите за своите машини по възможно най-добрия начин. Ако до сега не сте се възползвали, може да попитате за промоционалните кампании на тел. О700 46 666 или в най-близката от 9-те търговско сервизна база на фирмата в цялата страна.
 
Гаранция на извършения ремонт и вложените части
Използването на неоригинални резервни части е голям и често неоправдан риск. Въпреки, че на пръв поглед може да изглежда малко по-икономична алтернатива, в дългосрочен план, използването на оригинални резервни части е най-изгодно финансово.
 
 
Неоригиналните резервни части нямат гаранция, обикновено се износват много по-бързо от оригиналните и освен това, потенциално могат да доведат до повреда и невъзможност „ремонтираната“ машина да се използва в активния период на кампания. 
 
Голямата разлика при посещение в официален сервиз на ИНТЕРАГРИ България е, че там може да разчитате на високо ниво на обслужване от специално обучени сервизни техници и оригинални резервни части с гарантиран произход. Всичко това е сертифицирано с 6-месечна гаранция на ремонта и вложените части, която осигурява вашето пълно спокойствие.
 
Експресна 24-часова доставка без оскъпяване
Бързата доставка на резервни части е ключова, особено в случаите, в които е възникнал проблем докато машината е на полето. Спирането на работата дори за няколко часа може да струва скъпо. Затова ИНТЕРАГРИ съвместно с NEW HOLLAND използват система за приемане, обработка и изпращане на заявките за резервни части, която да пести време, а от там и средства.
 
 
Получаването, организирането и изпращането на резервни части е оптимизирано така, че в рамките на работния ден след подаване на заявката, поръчката да е на разположение на клиента. Освен това, той не заплащат допълнително разходи за експресен транспорт. Печелите доставка за 24-часа без оскъпяване, като чрез ИНТЕРАГРИ разполагате с цялата складова наличност на NEW HOLLAND.
 
Една от най-динамично развиващите се сервизни мрежи в страната
ИНТЕРАГРИ България е относително млада компания. Макар стъпила на пазара едва през 2013 г, тя е и една от най-бързо развиващите се в сектора. В момента ИНТЕРАГРИ разполага с впечатляваща търговско-сервизна мрежа и мобилни сервизни екипи, покриващи територията на цялата страна. За да е сигурно, че вашите машини са в най-добрите ръце, всички сервизни специалисти и експерти резервни части в компанията периодично преминават обучение съобразно изискванията и програмите на NEW HOLLAND. Това гарантира професионализъм, гъвкавост и внимание към всеки клиент.
 
 
Повече информация може да намерите на телефон 0700 46 666.
 
 
© 2017 Всички права запазени. Позоваването на Фермер.БГ е задължително!
Свързани новини
Комбайните на NEW HOLLAND ви пестят пари всеки сезон
 

Внедрявате ли нови технологии в стопанството си?

news