x
съобщение
Нямате нови писма.
Известия за коментари
Известия за коментари
Нямате нови известия.
Мнения в абонирани
Мнения в абонирани
Добави приятел
Приятели
Нямате нови покани за приятелство.
Дейност на приятели
Дейност на приятели
Вход през фейсбук

Витализирани вина получиха медали на Винария

Еликсирите са създадени под звуците на Бетовен и Вивалди

Витализирани вина получиха медали на Винария
Автор: Фермер.БГ
За първи път на „Винария“  посетителите дегустираха вина, създадени под звуците и енергийното въздействие на класическа музика от Бетовен и Вивалди. Още със своя дебют първите в света витализирани вина спечелиха медали от международния конкурс за наградите на изложбата. 
 
 
„Те се приготвят по концептуално нов подход, прилаган по време на съзряването в бъчви, за да се усили  полезното въздействие на виното върху човешкия  организъм. Нашата иновативна инсталация не позволява на хармоничните музикални вибрации да се разсейват и променят от околната среда“, обясни Павлин Христов, един от директорите на изба „Балар“, производител на уникалните напитки. Той посочи, че резултатът е енергийно заредено вино, запечатало хармонията на безсмъртната класика. 
 
На изложбата ценителите тестваха две колекции, озвучени с музиката на Бетовен („Мерло&Пети Вердо 2013“) и Вивалди („Пети Вердо& Мерло 2016“). Те се правят в лимитирани серии, а бутилките са с платинено покритие, което предпазва от външни въздействия и осигурява дълъг период за съхранение.
 
 
Бутиковата изба „Балар“ спечели два медала в конкурса за наградите на „Винария 2018“:  златен за  розе „Баларина“ от последна реколта и сребърен за „К3 Мерло&Каберне Совиньон“ (2016 г.). 
 
Фурор предизвика и друг дебютант на изложбата - компанията „Free Call Inc“,  предлагаща уникалния софтуер „безплатно обаждане“.
 
Само през първия ден имаме 50 сделки и открихме много нови партньори, заяви  Даниел Христов, един от създателите на фирмата. 
Тя подари ваучери на на носителите на  приза „Златен ритон“, известен като „винения Оскар“. Петте компании, спечелили престижното отличие,  ще инсталират модерната услуга, която им дава възможност бързо да увеличат продажбите си.
 
„Производителите от винения сектор са отворени към нови идеи, защото  търсят възможности за успешна реализация на чуждестранните пазари. Те прегърнаха идеята за въвеждане на нов комуникационен инструмент в бизнеса си“, коментира  Даниел Христов. „За първи път участваме на изложение в България и констатирам, че визията в Града на виното е много стилна, а нивото на организация – много високо“, подчерта  той.

 

© 2018 Всички права запазени. Позоваването на Фермер.БГ е задължително!


Свързани новини
24 експоната са шампионите за иновации на Агра, Фудтех и Винария
 
Италианският бранд MASCAR отпразнува своята 20-та годишнина
19.09.2018 | 228 прочитания
Италианският бранд MASCAR отпразнува своята 20-та годишнина
За да отпразнуват повода бяха поканени над сто клиенти и дилъри на компанията от цял свят, включително и България

Трябва ли да се плащат данъци върху субсидиите?

news