Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам

x
съобщение
Нямате нови писма.
Известия за коментари
Известия за коментари
Нямате нови известия.
Мнения в абонирани
Мнения в абонирани
Добави приятел
Приятели
Нямате нови покани за приятелство.
Дейност на приятели
Дейност на приятели
Вход през фейсбук

МЕТРО търси партньори за програмата си Розово бъдеще за розовия домат

Програмата е насочена към земеделци с опит в отглеждането на домати и оранжерийна площ минимум 5 декара

МЕТРО търси партньори за програмата си Розово бъдеще за розовия домат
Автор: Фермер.БГ
снимка: © МЕТРО България

До 5 февруари 2018 МЕТРО търси партньори за програма „Розово бъдеще за розовия домат“. Програмата е насочена към земеделци с опит в отглеждането на домати и оранжерийна площ минимум 5 декара.

 

МЕТРО ще предложи на земеделските производители партньорство в реализацията на розови домати в България и чужбина, съдействие за подобряване на земеделските практики, както и специално разработени опаковки за готовата продукция.

 

Повече информация относно кандидатурата и изискванията можете да намерите на https://www.metro.bg/tomatoes

 

Още по темата
Автентичният вкус на родните продукти отново на трапезата, благодарение на МЕТРО
30.06.2017
0

До 5 февруари МЕТРО очаква заявки от български земеделци с опит в отглеждането на розови домати, за да организира с тях съвместното им производство и реализация на местния пазар или за износ в чужбина. Програмата се нарича „Розово бъдеще за розовия домат“, а потенциалните партньори трябва да представят регистрация като земеделски производители, да разполагат с оранжерийна площ от минимум 5 декара, собствен транспорт, както и да отговорят на определени стандарти за качество, очаквани от компанията. МЕТРО България ще обяви избраните фермери на специална среща по време на Международна селскостопанска изложба „Агра“, между 21 и 25 февруари 2018 г., в Пловдив.

 

МЕТРО обръща поглед към отгледаното с грижа в България (видео)

 

МЕТРО ще предложи на земеделските производители стратегическо партньорство в популяризирането на розовия домат в България и чужбина, ангажимент за изкупуване на предварително договорени количества, съдействие за подобряване на земеделски практики, както и специално разработена опаковка за готовата продукция. Компанията предлага и съдействие за покриване на МЕТРО стандартите за качество и безопасност на храните.

 

 

Партньорите на МЕТРО ще бъдат детайлно запознати с предстоящия начин на работа, възможности за подкрепа и сътрудничество, които компанията ще предложи за целия срок на програмата.

 

Розовият селски домат, който МЕТРО започна да предлага през 2017 г. , се превърна в символ на автентичната българска продукция.“, казва Георги Гърневски, ръководител проект „Плодове и зеленчуци“ на компанията. „В следствие на това МЕТРО среща сериозен интерес за доставка на розови домати не само от клиентите на своите магазини, но и от наши партньори в няколко големи европейски държави.“

 

За да кандидатстват, земеделските производители ще трябва да подготвят следните документи:

-       Попълнен въпросник

-       Копие от регистрационна карта на земеделски производител

-       Снимки на оранжерийната площ и предходна реколта.

Пакетът от документи трябва да се изпрати до 5 февруари 2018 на адрес:

Метро Кеш енд Кери България,

гр. София, бул, Цариградско Шосе 7-11км,

Административен вход –

За програма “Розово бъдеще за розовия домат“

Повече информация относно кандидатурата, изискванията и джкументите за попълване могат да бъдат намерени на https://www.metro.bg/tomatoes

 

 

За програмата „Отгледано с грижа в България“

През 2017 МЕТРО България даде старт на новия си модел в търговията с плодове и зеленчуци, разчитащ на директно партньорство с близо 200 малки земеделски производители в регионите, в които оперират 11-те магазина на компанията. Програмата, наречена „Отгледано с грижа в България“, превърна МЕТРО в посредник между местните земеделски производители и професионалните му клиенти от хотелския и ресторантьорски бизнес. Благодарение на нея над 150 вида плодове и зеленчуци от автентични български сортове станаха част от асортимента на МЕТРО. Над 6000 български ресторанта и повече от 390 000 бизнес клиенти могат да разчитат на качествени, свежи и вкусни земеделски продукти, които са в основата на уникалния вкус на традиционната българска кухня. Първите анализи от изминалата година отчитат 30% ръст в общия обем продадени плодове и зеленчуци и 50% ръст в продажбите на българския асортимент. Програмата осигурява устойчивост в развитието на местната икономика, елиминира прекупвачите от сивия сектор и осигурява справедливи цени за производителите на земеделска продукция.

 

 

© 2018 Всички права запазени. Позоваването на Фермер.БГ е задължително!


Свързани новини
МЕТРО обръща поглед към отгледаното с грижа в България (видео)
 
Иновативно: МЕТРО откри свой сектор за био храни
 
МЕТРО откри най-големият отдел за вино в страната
 
Помощта de minimis за унищожена овца или коза става общо 47 лв.
18.07.2018 | 5632 прочитания
Помощта de minimis за унищожена овца или коза става общо 47 лв.
Допълнително подпомагане за стопаните на евтаназирани животни, които вече получават обезщетенията си

Ще кандидатствате ли с проект по мярка 9 от ПРСР?

news