През последните години МЕТРО България доказа, че е компания, която непрекъснато се вслушва в желанията на своите клиенти. Водена именно от тях, както и от световните тенденции, екипът на веригата отвори специален Био отдел – магазин в магазина. 
 
На щандовете в ексклузивния сектор може да бъде открит асортимент от над 1 500 хранителни и нехранителни 100% биосертифицирани продукта – храни, напитки, козметика, стоки за дома, препарати и много други. 
 
 
 
Типично за МЕТРО, асортиментът от продукти е така подбран, че може да задоволи вкуса и очакванията на всички клиенти, които избират биопродуктите в ежедневните си нужди. Вижте какво разказа директор „Снабдяване“ в МЕТРО България, Диана Бонева пред камерата на Фермер.БГ.
 
„Това е една стъпка да направим нашите клиенти още по-доволни и в отговор на техните желания, да получат една услуга допълнително под покрива на нашия магазин. Нашата главна цел е да направим асортимента достъпен за по-голяма част от хората, които желаят да живеят здравословно“.
 
 
МЕТРО е първата компания, която реализира иновативната идея. Биопродуктите могат да бъдат намерени във всички 11 магазина в страната. Продуктите биват както български, така и вносни.
 
Специален гост на откриването на новия щанд в МЕТРО бе директорът на дирекция „Растениевъдство и биоземеделие“ в Министерство на земеделието, храните и горите Ангел Величков. 
 
„Реализацията на такава продукция е по-специфична, тя би могла да бъде реализирана на по-високи ценови равнища, отколкото едно ковенционално производство на такава продукция. Продуктите се търсят не само на нашия пазар, но и на единния европейски пазар. Това допринася за желанието на все повече български производители да произвеждат такива продукти, а МЕТРО да им помага да ги реализират“, коментира той.
 
 
С откриването на специализирания био сектор, МЕТРО си поставя като цел набавянето на над 100 артикула български био стоки. За целта компанията си партнира успешно с родните земеделци, които вече напълно й се доверяват.
 
Огнян Кондов е собственик на млекопреработвателно предприятие. Той се занимава с производство на млечни продукти от 26 години, като през последните 12 години изключително акцентира на биопроизводството.
 
„На МЕТРО се доверявам първо, защото е име от световна величина, доказано през годините. Второ, те са направили тук едно изключително добро представителство, което надмина очакванията ми. Имат широка гама различни продукти – хранителни, а също и козметика, и други продукти. Прави ми впечатление, че са подходили изключително прецизно към идеята да се открие такъв щанд, такова представителство на биологичните продукти“.
 
С откриването новите си био сектори МЕТРО напълно отговаря на засиленото търсене на висококачествени екологични продукти и остава иноватор в сектора. Намеренията на компанията са да посрещне предпочитанията на хора с интерес към био веган храните, био безглутеновите, както и с пробеми с високия холестерол и други, ориентирани към здравословния начин на живот.