Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам

x
съобщение
Нямате нови писма.
Известия за коментари
Известия за коментари
Нямате нови известия.
Мнения в абонирани
Мнения в абонирани
Добави приятел
Приятели
Нямате нови покани за приятелство.
Дейност на приятели
Дейност на приятели
Вход през фейсбук

Стратегически съвети за спечелване на финансиране

Автор:
eferma
Стратегически съвети за спечелване на финансиране
Вашият проект е продукт, който като всички други продукти има своите клиенти, които ще го купят единствено, ако по някакъв начин успеят с него да помогнат на себе си. Клиентите на Вашите проекти са хората, които проверяват и оценяват предложенията Ви и са купувачите, чийто нужди трябва да удовлетворите. Ако гледате на държавната администрация като на клиент на Вашия проект/продукт би било много по-добре, ако когато излезе датата за набиране на проектни предложения:

1. Вие имате предварително разработена и документирана 5 годишна стратегия
2. Вие имате разработен и написан бизнес план
3. Вие вече познавате държавните служители (клиентите на Вашите проекти), с които ще работите
4. Те Ви имат доверие
5. Разбрали сте какво е най-важно за тях и
6. Сте им съдействали да разберат как да получат от Вас това, което помага и на тях.


Ако направите всичко това Вашият проект ще има конкурентно предимство пред другите проекти и ще е налице по-добър шанс за спечелване на финансиране, защото ще има по-качествено съдържание.

За да спечелите финансирането още преди да е отворено повикването за набиране на проектни предложения, трябва да е изпълнено следното :

• Да съберете правилната информация и да създадете генерална бизнес стратегия. За да имате конкурентно предимство пред другите проекти по отношение на съдържанието, Вие трябва да съберете точната информация. Главната причина, поради която фермерите не са подготвени със съдържанието при отварянето на повикванията е не защото те не могат да набавят информацията. Причината е, че не са попитали точно каква информация трябва да има в проекта, защото обикновено всички се фокусират върху точките и документите, а не в съдържанието. Това е голяма грешка, която намалява шанса за финансиране.
.
• Да имате точните цели и елементите за действие за постигането им. Вие трябва да повлияете на целия аликационен процес, като поставите себе си в по-добра позиция срещу тази на конкуренцията. Вероятно ще трябва и да формирате екип, като всичко това трябва да се случи преди отварянето на повикването. Логиката е същата, както когато продавате продукта си от фермата и се опитвате да се позиционирате така, че да преборите конкуренцията си.
.
• Да имате средство за измерване на напредъка си и да сте сигурни, че напредъка се осъществява. С такова средство повечето консултанти не разполагат и така се пренебрегват различни важни неща в съдържанието, липсата на които намалява шанса за спечелване.

• Да правите нещата в правилната последователност. Ако искате да спечелите финансиране, Вие трябва да имате стратегия как да спечелите клиентите на Вашия проект и да познавате неговите политики и процедури за възлагане на обществени поръчки. За да се постигне една цел, първо трябва да е ясно какво е на първо място и какво идва на второ място и да се свърши първо първата работа. За да се свърши една работа обаче, тя трябва първо да се премисли добре и след това да се извърши физически. Всичко това трябва да се случи за времето, което имате на разположение.

• Превърнете това, което сте научили по време на планирането в съдържание, което може да се използва за спечелване на проекта. Информацията/съдържанието само по себе си не постига нищо, затова трябва да го синхронизирате със стратегията Ви за спечелване на финансирането.

• Да има средства за непрекъснато събиране на информация и възможност за следене на показатели. Колко добре се справяте при събирането на качествена информация? До колко качеството и се отразява на вашия шанс за успех? Можете ли да го изразите количествено?


Вижте още на www.e-ferma.bg

  • Еуралис Семена ЕООД Еуралис Семена ЕООД

    Еуралис Семанс е семенарският отдел на Еуралис Груп – френски кооператив, съставен...

     
    Металагро АД Металагро АД

    Металагро АД е български производител на хедери за жътва на слнчоглед, царевица, приставки...

     
     НИК Електроникс ООД НИК Електроникс ООД

     НИК Електроникс ООД e вносител на Trimble за България - GPS навигации, автопилоти и...

  • ФИАММА ЕООД ФИАММА ЕООД

    Всичко за селското стопанство.   Фиамма ЕООД предлага богата и широка гама от...

    Стойчеви 57-62 ООД Стойчеви 57-62 ООД

    Фирма Стойчеви 57-62 ООД е изключителен представител за България на:   Зетор –...

    Агрополихим АД Агрополихим АД

    Агрополихим АД е водещ производител на азотни торове в Югоизточна Европа и лидер в...

  • Скайтрак ЕООД Скайтрак ЕООД

    Скайтрак ЕООД е директен вносител на употребявани трактори от Япония с марките Kubota, Iseki,...

    Агрокорпорейшън ООД Агрокорпорейшън ООД

    Oсновната дейност на Агрокорпорейшън ООД е търгoвия в страната и чужбина със селскостопанска...

    Универсал НВГ Универсал НВГ

    Универсал-НВГ ООД е създадена през 1990 г. В търговията със селскостопански машини...

  • Кубота България /КББГ ЕООД/ Кубота България /КББГ ЕООД/

    Кубота България /КББГ ЕООД/ е изключителен представител на световно известната японска марка...

    Варекс ООД Варекс ООД

    "ВАРЕКС" ООД - новаторски подход СЕРИОЗНИ МАШИНИ ЗА СЕРИОЗНИ СТОПАНИ!  ...

    Машио Гаспардо България ЕООД Машио Гаспардо България ЕООД

    Машио Гаспардо България - Официален вностител на земеделска техника от групата на Машио...

tips